fredag 24 augusti 2012

Hösten närmar sig och en liten bikt...

Fler än jag som tycker det är skönt med mörkare kvällar? 



Allt känns liksom lite lugnare och stillsammare. 

Kravlöst.


Eller nja, kanske inte riktigt än... 

...fotboll, golf och hockey går i varandra för barnen och föräldamötena i skolan är inte
avklarade ännu.


Men snart...

...infinner sig det riktiga höstmörkret och det blir mer legitimt att gömma sig i hemmets lugna vrå, 

där jag trivs allra bäst!


Bikten: Varför jag inte har bloggat på länge? Det har jag också funderat över och kommit fram till att Mr Prestationsångest smugit sig på bakifrån, knackat mig på axeln och fräst i mitt öra att kvaliteten på bilderna jag lägger ut håller för låg standard. Tills nu har jag låtit honom hållas. Men nu minns jag vad jag skrev längst ner i ett tidigare inlägg och härmed ber jag Mr Prestationsångest att dra åt skogen!

1 kommentar:

  1. Bra.. att du lät prestationen vara;) Såå bra som det är :) Stora KRAMEN till dig

    SvaraRadera