söndag 8 juli 2012

Loppisglas

I fredags var jag, min goda vän T och fem barn, till byns loppis/cafe' för att luncha. En lagom utflykt.

Sällan har jag gått därifrån tomhänt. Fem cocktailglas och en liten kruka fick jag med mig hem.

Glasen har vi redan invigt - baccardi mojito med lime, is och saltad kant. Yummi!

 

Krukan är en "sån-där-användbar-sak", som "man-kan-ha-till-så-mycket". Godis, sockerbitar, ljuslykta, blomkruka, småsaker... Tja vi får väl se vilken uppgift krukan får den här veckan. Håll utkik! ;)


(Mina bilder är som ni ser "naturella" och kommer så att vara. Har varken tålamod, intresse eller kunskap att fixa med bilder. Är impulsiv och vill att saker ska gå fort! Hoppas några fortsätter titta in i alla fall - för jag älskar att blogga och har mycket att dela med mig av!)

2 kommentarer:

  1. Glas kan man aldrig få för många av... skulle så vara fallet så är det ju bara att lämna till Solrosen så nån annan kan köpa dom som helt plötsligt får för många glas och lämnar till Solrosen så nån.....etc etc

    SvaraRadera
  2. Ankan, Är det det som kallas återbruk? ;) KRAM!

    SvaraRadera