lördag 14 juli 2012

Plattleverans och insynsskydd

Brädväggen/avskiljaren som ni ser bakom pallen med plattor är gjord av en EU-pall. Jag fixade till det när jag tröttnat på att det låg cyklar, sparkcyklar och skateboards hullerombuller i carporten. Gissa om att jag hade klurat länge, läs: år, innan jag hittade en lösning. Det som inte syns, finns inte! HA! Jag älskar EU-pallar!

Blomlådan till vänster snickrade min käre svärfar till mig för några år sedan. I år har jag pimpat den med en spaljé av armeringsjärn så rosenbönorna får något att klättra på. Den skymmer insynen liiite i trädgården. Jag älskar inte bara EU-pallar, jag älskar insynsskydd också!





3 kommentarer:

  1. Hej och hå, här händer det grejjer. Ny layout varje gång jag kikar in... ;)
    Jätterfint!!
    Kul med en aktiv bloggerska!
    Kramelikram!

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Ja eu pallar kan vara bra till mycket! =) Skoj att du hittat in till min blogg och gillade den, nu skall jag läsa igenom din lite också innan lilltrollet skall låna datan en stund och spela bolibompa.. =)

    Ha det gott så länge! <3
    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  3. Ankan, jajemen vännen ;) Tack! Nu börjar det se ut som jag vill ha det. Kramiz!<3

    Sanna, ÅH va kul att du tittar in här! Jag fortsätter läsa din, du har verkligen varit flitig. ;)

    Ha det bra du också, kram Wickan <3

    SvaraRadera